Weboldal készÃtés
Jelenjen meg az interneten, legyen megtalálható potenciális ügyfelei számára!
SegÃtse vásárlóit abban, hogy Önre találjanak, segÃtse magát abban, hogy a célpiacának bemutatja termékválasztékát vagy szolgáltatásait!
A mostani gazdasági válságban iszonyúan nehéz bármit is eladni, és többszörösen igaz az miszerint pénz kell a pénz csináláshoz. A talpon maradó cégek közül azok tudnak túlélni, akiknek erősebb a marketingjük. Egy weblap vagy blog is lehet egy marketing eszköz, ugyanúgy ahogy egy szórólap vagy egy rádió reklám.
Tévedés ne essék, egy weboldal elÅ‘nye egy szórólappal szemben nem biztos, hogy a hatékonysága, annál inkább a mérhetÅ‘sége és a relatÃve olcsósága.
Egy weblap célja amennyiben nem webáruházról van szó, bárki bármit mond, továbbra is az, hogy adott boltocskát vagy szolgáltatót a potenciális vásárló megtalálja. Amikor adott szolgáltatásra keres pl. a google-el, akkor a találatok elején jelenjen meg.
Amikor keres valamit, bizonyára Ön is a legfelsÅ‘ találatokra kattint, nem fog túl sokat görgetni az eredményekben, hanem a felsÅ‘ pozÃciókban elhelyezkedÅ‘ szimpatikus weblapokat fogja megnézni és azokból választja ki az Önnek megfelelÅ‘ találatot.
Ezt a keresÅ‘kben való pozÃcionálást hÃvják keresÅ‘ optimalizálásnak.
Egy helyi üzletnél a területi elhelyezkedésnek is van jelentősége, tehát ha valaki például arra keres, hogy "cukrászda pesterzsébet", akkor a mi weblapunk legyen a találatok elején.

A keresÅ‘ optimalizálás egy hosszabb folyamat és sok tényezÅ‘n múlik a sikeressége. Azonban a mi általunk készÃtett weblapokkal ezt a folyamatot könnyedén meg lehet támogatni és kérés esetén segÃtünk is a kivitelezésben.
A mostani gazdasági válságban iszonyúan nehéz bármit is eladni, és többszörösen igaz az miszerint pénz kell a pénz csináláshoz. A talpon maradó cégek közül azok tudnak túlélni, akiknek erősebb a marketingjük. Egy weblap vagy blog is lehet egy marketing eszköz, ugyanúgy ahogy egy szórólap vagy egy rádió reklám.
Tévedés ne essék, egy weboldal elÅ‘nye egy szórólappal szemben nem biztos, hogy a hatékonysága, annál inkább a mérhetÅ‘sége és a relatÃve olcsósága.
Egy weblap célja amennyiben nem webáruházról van szó, bárki bármit mond, továbbra is az, hogy adott boltocskát vagy szolgáltatót a potenciális vásárló megtalálja. Amikor adott szolgáltatásra keres pl. a google-el, akkor a találatok elején jelenjen meg.
Amikor keres valamit, bizonyára Ön is a legfelsÅ‘ találatokra kattint, nem fog túl sokat görgetni az eredményekben, hanem a felsÅ‘ pozÃciókban elhelyezkedÅ‘ szimpatikus weblapokat fogja megnézni és azokból választja ki az Önnek megfelelÅ‘ találatot.
Ezt a keresÅ‘kben való pozÃcionálást hÃvják keresÅ‘ optimalizálásnak.
Egy helyi üzletnél a területi elhelyezkedésnek is van jelentősége, tehát ha valaki például arra keres, hogy "cukrászda pesterzsébet", akkor a mi weblapunk legyen a találatok elején.

A keresÅ‘ optimalizálás egy hosszabb folyamat és sok tényezÅ‘n múlik a sikeressége. Azonban a mi általunk készÃtett weblapokkal ezt a folyamatot könnyedén meg lehet támogatni és kérés esetén segÃtünk is a kivitelezésben.